Re: digitální hlavice na radiátor

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 26 22:11:17 CET 2021

Já jsem měl nějaké "proporcionální" samoučící hlavice  a šly pryč. Když
hlavice nastavila malý průtok , tak to strašně řvalo. Byly polohy, kdy byl
otevřený ventil tak, že to celé s radiátorem rezonovalo.
A dělalo to příšerný kravál.
Pak jsem měl se servy ON/OFF, ty zas dělaly kravál když zavíraly. V ložnici
taky nic moc.
Teď tam mám od Siemense  termoelektrické - z výprodeje.
Jsou na 24V a když se tam přivede napětí, ohřeje se uvnitř nějaká náplň a
ta mechanicky ovládá ventil.
Je to naprosto tiché, Jen malou chvíli, když ventil je v poloze s malým
průtokem to je hlučné jak tam voda  uvnitř proudí. Je tam ale tak 3 minuty
zpoždění od přivedení napětí do plného vybavení hlavice.
Spotřeba pod napětím  2,5W ihned po zapnutí ale cca 7W. To mě pěkně
vytrestalo, protože mám 5 hlavic a použil  jsem 25V/ 15VA trafo. A když
všechny zabraly najednou tak se nic nedělo...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 26. 1. 2021 v 20:59 odesílatel Martin Vancl <tux.martin na gmail.com>