[OT] Re: 433 Mhz moduly

Pondělí Leden 25 23:03:52 CET 2021

Z hloubi jsem vytahl tohle tema, protoze jsem zrovna cetl (se zpozdenim, ale to snad
neva):
https://hackaday.com/2021/01/19/expresslrs-open-source-low-latency-long-range-rc-prot
ocol/
ExpressLRS: Open Source, Low Latency, Long Range RC Protocol
(up to 500Hz, 30km, 5ms, 2.4GHz or 915/868Hz band)

neni to tedy odpoved na puvodni dotaz (asi to nebude na prvni dobrou a kdovijak to
je se spotrebou), proto OT, ale pripada mi, ze to souvisi a treba by se to nekomu
mohlo hodit aspon jako inspirace.

A pri te prilezitosti, LoRa nebo SigFox by pro puvodni dotaz nebyly moznosti? Jsou
zamerene prave na bateriova zarizeni (provoz na baterku "az nekolik let") a data ze
senzoru je myslim presne cilova aplikace. Sice pro domaci zvykani je dosah asi
ponekud nadstreleny, ale LoRa si snad muze provozovat kazdy, takze ...?

D.O.