[OT] Re: 433 Mhz moduly

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 26 13:41:44 CET 2021

Já už ty baterii napájene věci tak nějak resim už několik let (v tom
smyslu, že přemýšlím o stavbě třeba toho teploměru což asi není problém,
ale zatím jsem se k tomu nedostal...). A před lety jsem to tu určitě také
resil a LORA moduly me byly doporučeny takže dva doma mám. Nevím přesně co
to je, leží to v šuplíku. V nejhorším na ně dojde, ale nechal bych to jako
poslední možnost (zbytečné zarusovani).