Re: FTP kabel vs přepětí

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Leden 25 15:21:32 CET 2021

Já se samozřejmě nepovažuji za odborníka v oblasti ochrany proti přepětí
nebo blesku. Osobní zkušenost s tím naštěstí zatím nemám.
Prezentoval jsem tady jen svoje zkušenosti z radioamatérské praxe ohledně
problematiky zemních smyček, které mi v  mojí  rozsáhlé
radiové a počítačové instalaci nadělaly spoustu problémů a dokonce jsem tím
asi zničil jedno SDR radio.  Jak už tady padlo, každý se s tím musí
v konkrétním případě popasovat sám, teorie moc nepomůže.  Asi to můžeme
ukončit.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez