Re: FTP kabel vs přepětí

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 25 15:00:59 CET 2021

To neřeším.
Já jsem v tomto vlákně svou filipikou reagoval pouze na to, že jeden z
přispěvatelů vyslovil explicitní myšlenku, že není správně stínění
uzemnit i na druhé straně.
A protože tento názor se často různě v diskusích objevuje, tak jsem na
to reagoval.
Podle mě to má podobný základ, jako že ve špenátu je strašně moc železa.
To taky někdy někdo řekl, a ostatní to jen bezhlavě opakovali.

PL