OT: hledam router na domaci chroustani

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Leden 25 10:39:48 CET 2021

Pouze upozornim, ze na 2.4GHz siti jsou prakticky pouze 3 kanaly (1, 6, 11)
pokud nejaky aktivak neveme sirsi pasmo nez 20MHz)
Takze ano, vetsina routeru ma std. na 1 kanalu, na druhou stranu nektere
'vic prouzku vic adidas' maji defaultne 80MHz pasmo a kanal 6, takze to
zas*rou vsechno :(
Ale to asi vite sam :)
BR,
Marek