OT: hledam router na domaci chroustani

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 25 09:53:03 CET 2021

Jsem taky v paneláku. Když nahodím scanner, tak vidím tak deset sítí. Zhruba pět je signálově natolik slušných, že by se dalo připojit. Asi zrovna v době výroby panelů šetřili železem. Naštěstí většina uživatelů je v kategorii BFU, takže routery nechávají na implicitním kanálu. Najít zcela volný tak není problém.

Zeman