OT: hledam router na domaci chroustani

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 25 15:51:02 CET 2021

Dobrý den,

Já jsem se s většinou "domluvil". Prostě jsem postavil s ESP8266 WiFi
deauther, vždy to pustil na souseda, a zazvonil u nich, že se ruší naše
AP, a ať si to nastaví na ten a ten kanál, jinak že mu to nepojede (o
tom, že mu to ruším já záměrně jsem neřekl). Od té doby to v paneláku
celkem jde :-) Když to někdo někam přeladí, tak mu to zase přestane
fungovat  :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip