Re: FTP kabel vs přepětí

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 25 10:32:16 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

este na doplnenie, tie knizky ma napadli preto, lebo svojho casu sa tu
v konfere mihla celkom slusna kniznica s odbornou literaturou ku elm.
kompatibilite. To boli tie casy, ked vsetci vsetko kopirovali,
xeroxovali a OCR-kovali a za vsetkym sa nahanali, zvlast ked to bolo
zadarmo. SOm si vtedy myslel, ze si ich aspon raz ktosi v zivote
precita... Odvtedy som uz zase trochu zmudrel a viem, ze v konfere su
praktici, ktori maju pristup ku akejkolvek knizke a celu problematiku
ovladaju prakticky zo vsetkych stran. Tak co tak ich skusit oslovit a
zajst na poharik...

A.

Dobry vecer,

myslim, ze by sa mohlo hodit trochu pogooglovat nejake knizky z
oblasti elm. kompatibility. Take nejake vyrazy pre hladanie: Grounding
and Shielding alebo Cable shielding... A potom Vam do toho este pridu
vlastne skusenosti a zistite, ze tie RLCG a D su vcelku svine...

A.