OT: Chemie, jak a kde?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Leden 25 09:54:07 CET 2021

Dobrý den,

snažím se renovovat nějaké zažloutlé plasty. Jeden z návodů používá
koncentrovanější peroxid, glycerín, gelotvornou látku (xanthan třeba) a
TAED a pak svítit UV.

Nějak to dám dokupy, ale narazil jsem s tím peroxidem - jak se to dá
dneska koupit "přes net", když v mém městě okresním bych nevěděl ani
před lockdownem, kde ho koupit a některé eshopy ho prostě nepošlou.
Mluvím o koncentraci okolo 15%. Heureka ukázala jen velmi málo eshopů,
zatím jsem nezkoumal všechny, spíš bych dal na doporučení.

Takže dotazy:
1) kde byste ho koupili?
2) posílají přes balík/zásilkovku?

3) nějaký jiný návod, jak odžlutit "retro" zařízení, aniž by utrpělo
nevratné poškození?

PS: Běžnou opatrnost pro práci s agresivními látkami dodržuji. Ještě si
budu muset nastudovat, kam s "využitým" produktem, nebo jak ho před
vypuštěním deaktivovat.

Zdravím,

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>