OT: Chemie, jak a kde?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 25 10:11:18 CET 2021

Peroxid vodíku 30% používají myslivci na bělení trofejí. Takže se dá
koupit spíš na vesnici - u nás ho vede Breník v Křivoklátu. Údajně se dá
sehnat i v Novém Strašecí. Pokud máte známou kadeřnici, patrně by vám ho
též obstarala. Jestli se to dá nějak poslat nevím, ale spíš ne. Při
nákupu od vás chtějí adresu a účel ke kterému to používáte, zapisují to
do nějaké evidence, protože se z toho dá vyrobit účinná třaskavina. Je s
podivem, že ve stejném krámě koupíte jak ten peroxid, tak i pevný líh
(urotropin) a kyselinu citronovou - tedy vše co k výrobě té třaskaviny
potřebujete a nikdo se tomu vůbec nediví.

Mrazík