OT: hledam router na domaci chroustani

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Leden 24 21:22:38 CET 2021

Zdravim,

nuz, sice rodinny barak, a i kdyz zdi mam tenci, ale jsou prospikovany zelezem,
takze to s propustnosti bude asi stejny.
zatim jsme v prizemi moc wifi nepotrebovali, ale ted se situace bude menit.
takze uz pocitam s nakupem opakovacu do zasuvek.
snad to pojede, protoze mam poschopi a prizemi na zvlast jistici a za tim ma kazdy svuj proudovy chranic.

jinak ne vse jenom o antenach - co jsem si cetl nejake diskuse, tak kolikrat ty bezantenove maji lepsi pokryti
(a neni to taky jenom o vykonu), asi maji lepsi prizpusobeni (ale uz si bohuzel nevybavuji o jake modely slo, ani kde jsem to cetl - mozna i par let nazad)
a nestaveji na efektu jeziciho jezka

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Sunday, January 24, 2021 at 9:10 PM
From: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: hledam router na domaci chroustani

No ja jsem v situaci, ze ty 80cm cihlove zdi ke mne prakticky 5GHz nepusti. A pak uz je to jen o tom si to doma rozumne nastavit.
Ale chapu, ze v panelaku (kde vetsina lidi jede dle zasady vic prouzku vic adidas a pere to vykonem co to da (nejlepe pres normu) a idelne 2.4GHz s 80MHz sirkou pasma aby zasvinil vsechny kanaly v naivnim presvedceni, ze mu to pojede rychleji) mohou byt potreby jine. Co mne se tyce - pokryti doma mi ten bezantenovy mikrotik udela stejny jako ten 5-ti antenovy Asus co jsem mel pred nim (a vyhodil pro neschopnost)
BR,
Marek