OT: hledam router na domaci chroustani

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 24 21:10:20 CET 2021

No ja jsem v situaci, ze ty 80cm cihlove zdi ke mne prakticky 5GHz nepusti.
A pak uz je to jen o tom si to doma rozumne nastavit.
Ale chapu, ze v panelaku (kde vetsina lidi jede dle zasady vic prouzku vic
adidas a pere to vykonem co to da (nejlepe pres normu) a idelne 2.4GHz s
80MHz sirkou pasma aby zasvinil vsechny kanaly v naivnim presvedceni, ze mu
to pojede rychleji) mohou byt potreby jine. Co mne se tyce - pokryti doma
mi ten bezantenovy mikrotik udela stejny jako ten 5-ti antenovy Asus co
jsem mel pred nim (a vyhodil pro neschopnost)
BR,
Marek