OT: hledam router na domaci chroustani

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Leden 24 22:04:16 CET 2021

WiFi repeater je zlo. Tomu bych se dalece vyhnul. Kolega, ktery nemohl
vrtat a tahat UTP pouzil dvoupasmove mikrotiky, kde 5 GHz (802.11ac)
mel na komunikaci mezi routery a pro lidi 2,4 GHz. Jako kompromis si
to umim predstavit.
Jak to myslite s tim jisticem? To zni jako nejake power line adaptery.

--
S pozdravem
Ing. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com