OT: hledam router na domaci chroustani

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 24 20:45:38 CET 2021

Zdravim,
taky doporucuji Mikrotik. Nastaveni je samo slozitejsi nez u tech 'pres WEB
naklikatelnych', ale zas toho umi o hoooodne vic.
Vyber zde: https://mikrotik.com/products
Ja mam hAP ac2 a bez problemu uroutuje do internetu 900M. Ohledne te
vyzsi slozitosti nastaveni - celkem bez problemu jsem si i jako nezkuseny
nastavil nekolik VLAN a nekolik WiFi s ruznymi pristupy (napr WiFi pro
hosty ma svuj VLAN a muze pouze do internetu (ne do domaci site)), WiFi pro
domaci automatizaci (opet vcetne VLAN - to naopak nesmi do internetu a v
domaci siti muze jen na jednu adresu) atd.
Vykonu ma dost, ale omezujici je pocet portu. Zrovna jsem si objednal na
rozsireni switch co umi VLANy...
BR,
Marek