OT: hledam router na domaci chroustani

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Leden 24 20:50:22 CET 2021

Zdravim,

super, diky, presne podobne (jednoduse) to potrebuji slyset :-D

jeste dotaz, jaky je to switch?
jelikoz pomalu zacinam akceptovat fakt minimalizace LAN portu ... asi se jeho pouzti nevyhnu.

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Sunday, January 24, 2021 at 8:45 PM
From: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: hledam router na domaci chroustani

Zdravim,
taky doporucuji Mikrotik. Nastaveni je samo slozitejsi nez u tech 'pres WEB naklikatelnych', ale zas toho umi o hoooodne vic.
Vyber zde: https://mikrotik.com/products
Ja mam hAP ac2 a bez problemu uroutuje do internetu 900M. Ohledne te vyzsi slozitosti nastaveni - celkem bez problemu jsem si i jako nezkuseny nastavil nekolik VLAN a nekolik WiFi s ruznymi pristupy (napr WiFi pro hosty ma svuj VLAN a muze pouze do internetu (ne do domaci site)), WiFi pro domaci automatizaci (opet vcetne VLAN - to naopak nesmi do internetu a v domaci siti muze jen na jednu adresu) atd.
Vykonu ma dost, ale omezujici je pocet portu. Zrovna jsem si objednal na rozsireni switch co umi VLANy...
BR,
Marek