OT: hledam router na domaci chroustani

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Leden 24 20:28:44 CET 2021

Zdravim,
dekuji za konkretni tip.
u neho jsem si uvedomil, ze mam jeste jeden pozadavek: co nejvice RJ-45 do LAN.
Idealne aspon 7 (na zminimalizovani pouzivani poctu naslednych switchu)

Jinak je ale ve vyhledavani je opravdu gulas (aspon pro mne)
jak (treba na czc) zacnu filtrovat zarizeni podle parametru,
tak se dostavam do modelu s astronomickou cenou (5 a vice tis). muj strop je cca 3.
prilis vic do toho investo se mi moc nevyplati.
nepotrebuji (aspon nevim o tom) napajet zarizeni po drate,
ani MESH (tedy pokud chapu spravne terminologii - jsem to par let nesledoval).

Mixuji tam herni routery s opakovaci ... hledat v tom neco je des.
proto jsem se ptal: Mikrotik je fajn (aspon na prvni pohled mi je sympaticky),
Asus jsem neuvazoval (mam tu znacku zafixovanu jako levne notasy),
TP-LINK je takovy ... funguje, ale neckam od toho nic extra. Hlavne (co jsem koukal modely),
neumoznuji to ovladani scriptem - coz je u mne priroita c.1 (druha priorita je pocet LAN portu)
Ale  nejhorsim sahnu po nem.

Ale jak rikam, opravdu dekuji vsem, co neco nadhodili.

:)

Sam