Re: FTP kabel vs přepětí

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 24 18:27:17 CET 2021

On je problém se zemními smyčkami.  Ta zem se bohužel na konkrétní místo
občas dostává několika cestami a tak vytvoří smyčku. Její odpor není
nekonečně malý,
na jednotlivých částech smyčky vznikají úbytky napětí a dovnitř smyčky se
indukuje z okolí proud.  Dělá to divy nejen za blesku.   Užil jsem si s tím
hodně v mojí
radioamatérské instalaci.  Nakonec jsem přerušil, co se dalo, i opletení
koaxiálního kabelu k SDR přijímači.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez