Re: FTP kabel vs přepětí

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 24 09:40:30 CET 2021

Mnohaleté zkušenosti z provozu ethernetového spoje mezi bloky
strahovských kolejí na úrovni pátého patra (z pěti) říkají, že je to jedno.
Blesk daleko = žádnej problém a trafa na konci ethernet rozhraní to ustojí.
Blesk blízko = žádnej přeživší a odejdou třeba grafiky u počítačů s
delším kabelem k monitoru.

Takže tam dej ten levnější (asi FTP), na straně racku ho správně uzemni,
na straně zásuvek ho neuzemňuj.