Re: Vyřešeno (Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu... aktualizace sw)

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Leden 23 20:22:17 CET 2021

Pokud tam máte sw od výrobce desky, tak ten dělá občas automatickou
aktualizaci biosu. Pokud je výrobce dohodnut s ms... , tak bych řekl, že
může.

Chtěl jsem Vám předtím napsat, ať si poznamenáte BIOS verzi, nastavení a
také verzi základní desky, ale to již deska šla pryč... .

Jak jsem psal, největší problém této desky jsem měl při povolení power
state, ale to bývá obecně na linuxu. Zkusil bych toto vypnout v BIOS.

Zkuste taky udělat load bios default, to tam dá výchozí hodnoty, které
by neměly jít za hranice a vypnout power state tj. řízení uspávání,
spotřeby.

Jirka