Re: FTP kabel vs přepětí

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Leden 23 19:45:18 CET 2021

Dne 23.1.2021 v 15:27 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Pro stíněnou kabeláž se prodávají speciální patch panely, ten je pak potřeba uzemnit. Případně pokud to bude switch - zařízení, tak je potřeba koupit switch, který jde uzemnit (nevím, jestli stačí zemnící kolík, asi by měl, ale rackový switche mají celkem běžně extra zemnící bod).

Dobrý večer,

mám v racku 2x24-portové patch panely Solarix, které mají zemnící
přípojku a jsou určené i pro stíněné keystony. Chápu správně, že mám
uzemnit ty FTP kabely jen v racku a v zásuvce je nechat neuzemněné?

Switch mám 48-portový TP-Link T1600G-52TS, na propojení s patch panelem
používám běžná 15cm patchcordy. To bych řekl, že uzemňovat nemá smysl.

Díky
jf