Re: Taková blbost a takový to dalo práce:-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 21 00:27:08 CET 2021

[preposielam]

Este som zabudol dodat, ze okrem umretych cipov naposledy umrel aj
osciloskop za par tisic Ecok, a to som uz pochopil, ze ani tie
blikatka si doma neubastlim... Proste "vyssia moc" a ti vsemohuci
tohto sveta. Prakticky si ale myslim, ze je to nejaka forma HDO, spolu
s prechodakmi a reprobecnickami... Nieco, co je standartne v
domacnosti.

A.

Ahoj,

to som teda rad, ze integrace nezomieraju len mne... Len mne toho
zomrelo trochu viacej nez len 4060. Okrem nej este 555, 4030, nejaky
opa2277 a 16f874. Ako ked som videl, ze skapali, tak mam aj nejake
teorie ako to funguje... Len si ich uz nezapisujem do zositka. Skor ma
zaujima, ci to funguje spontanne alebo je za tym nejaka "vyssia moc",
ktorej vadi, ze si doma trochu obcas zabastlim... Ale na druhej
strane, ked vidim, co vsetko dnes dokazu urobit s elektronikou, tak to
domace bastlenie ma pomaly prestalo bavit...

A.