Re: Taková blbost a takový to dalo práce:-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 20 18:19:26 CET 2021

Ahoj,

to som teda rad, ze integrace nezomieraju len mne... Len mne toho
zomrelo trochu viacej nez len 4060. Okrem nej este 555, 4030, nejaky
opa2277 a 16f874. Ako ked som videl, ze skapali, tak mam aj nejake
teorie ako to funguje... Len si ich uz nezapisujem do zositka. Skor ma
zaujima, ci to funguje spontanne alebo je za tym nejaka "vyssia moc",
ktorej vadi, ze si doma trochu obcas zabastlim... Ale na druhej
strane, ked vidim, co vsetko dnes dokazu urobit s elektronikou, tak to
domace bastlenie ma pomaly prestalo bavit...

A.

To je náhoda:-) o 4060 jsem zrovna mluvil pøi pondìlním online
kroužku:-) Ale týkalo se to použití s krystalem.

Jak jsem tu v jiném tématu psal o oscilátoru ze 4093 a 1N4148, tak ten
právì nemìl zapojenou pùlku nožièek, protože to byl jen tak pokus v
kontaktním poli. Po týdnu na 17 V èásteènì umøel, takže na místì log.
0 je asi 2-3 V bordel (bez zatížení) a nìkteré obvody s tím nefungují,
pokud využívají tìch pøed tím nevyužívaných hradel.

Jak tu nedávno nìkdo psal o automatizaci vypínání nìèeho u synù
 já
naopak nechávám skoro všechno poøád zapnuté:-) Ostatnì i blbost o
který je toto téma bìžela trvale až do vèerejška, kdy jsem chtìl
zkusit, jak dlouho pobìží na ultracap. (pøidal jsem graf a video)

PH

Dòa 19. 1. 2021, Jan Waclawek <konfera at efton.sk> napísal(a):