PCB z CIny,rychle a hlavne s funkcnim webem.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Leden 17 19:10:06 CET 2021

Zdravim

Prosim  o tip.

Objednaval jsem u ALLPCB (asi pres 6 let) nyni maji, ale silene dodaci doby.

Zkusil jsem jlpcb, ale i pres jejich podporu, ktera tvrdi, ze vse je v
poradku a ze se mi zitra ozvou, tak  nemohu objednat, proste nejde
zvolit country.

Zkouseno na x pocitacich, systemech, prohlizecich, proste uz nemam cas
se s tim dalsi 2 hodky zdrzovat.

Nema nekdo tip na neco jednoducheho a hlavne funkcniho  jako allpcb, ale
s dodaci lhutou max 5 dni ?

Na co mi je nejake nahravani a zobrazovani gerberu, kdyz nefunguje to
hlavni.

Potrebuji jen  nahrat gerber, navolil zaplatit, tot vse.

Dekuji

LK