PCB z CIny,rychle a hlavne s funkcnim webem.

Neděle Leden 17 19:16:18 CET 2021

Zkusil bych dat sanci jeste tomu JLC, obcas jim web blbne, je asi stale
ve vyvoji  ale cena a kvalita super. S DHL dopravou jsem nikdy necekal
dele nez tyden od objednani, u ctyrvrstvych mozna o den dva ale delaji i
o vikendu evidentne.
Libi se mi, ze nahraju gerber data tak jak vylezou z KiCadu a hned
vidim, jak to bude vypadat a kolik to bude stat. Zatim vzdy vysledek
sedel s ocekavanim. Frezovane drazky PTH i NPTH bez pripominek a dle
ocekavani, jednou jse zadal i trosku extremni vrtani (pocet PTH der,
proste takova univerzala na zbytku plochu, skoro dm2) a OK.