ziarovkova saga pokracuje

Neděle Leden 17 23:14:16 CET 2021

S těma proužkama to vyzkouším, až se vrátím domů. Ale myslím že moje
ledky svítí dobře :-)

Mám 24 GHz radar - sice né z Ali, ale třeba to bude ten samý. Myslím, že
je to tenhle.
https://www.conrad.cz/p/rsm2650-radarovy-detektor-pohybu-1-ks-5-v-max-d-x-s-x-v-25-x-25-x-13-mm-506343?&vat=true&gclid=Cj0KCQiA3Y-ABhCnARIsAKYDH7sZtpbvutdkwHTioVAdd9y0sElwoOcinfZKuXgJc-iffSqUNy1EXHEaAhizEALw_wcB
Udělal jsem pro něj destičku s měničem z 36V (moje osvětlovací síť pro
ledky) na 5V a obvody pro vyhodnocení. Jenže radarový modul nechodil.
Možná jsem ho odprásk při vyndávání z pytlíku, nebo byl vadný. V popisu
píšou, že na výstupu má být napětí menší než něco (snad 150 mV?) a bylo
tam dvojnásobek. Na pohyb ruky ze vzdálenosti 0,5m to ještě něco dělalo,
jinak tam byl jen šum. Mám tam připravené další dva radárky, jen není
čas ... nejsou lidi :-)

Anděl