ziarovkova saga pokracuje

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Leden 18 00:38:38 CET 2021

No a u koho by to mělo fungovat lépe než u vás.
Je jen pár lidí co si mohou říkat že to umí s baterkami.
Je jen pár lidí co mohou říct, že to fakt umí s počítači.
Znám je asi všechny, na jedné ruce je spočítám.
A když mi někdo řekne že to umí s Excelem tak se většinou jen směju.
Hezký asi už den, Jindra