Re: OT - tak jsem si zřídil DS - vtip

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Leden 17 18:21:00 CET 2021

	Mně se nejedná o ovládání, (pseudo)výhody apod. Mně šlo o tu Vaši větu,
že by "DS měla být POVINNÁ". NE, s tím nemohu souhlasit. Ať ji klidně
spustěj, ať se snažej, aby byla použitelná. A když se časem ukáže, že se
mi líbí, tak si ji pořídím. Ale ne, že "Tady jsme vymysleli další úřední
nesmysl a všichni ho budete hned teď povinně používat."!

(Už se dá používat i v Linuxu bez proprietárních programů? Zdá se, že
ano. To to ale trvalo. Fikce doručení se mi ovšem nelíbí, ta lhůta je
příliš krátká. A po 90 dnech se vše maže. Pěkná hloupost! A už je nějak
vyřešena archivace dokumentů? Nemyslím tu další placenou státní službu.
Myslím nějak normálně. Můžete si to uložit do PC. Dobrá, po nějaké době
ale vyprší platnost úředního podpisu a zpráva je tím zneplatněna. Mají
to už vyřešeno jinak, než že musím kamsi dojít, vytisknout to na papír a
oni mi ho za peníze orazítkují?)

PM