RE: OT - tak jsem si zřídil DS - vtip

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Neděle Leden 17 19:05:04 CET 2021

predpokladam, ze mate nejaky bankovni ucet a asi ho ovladate z mobilu

predpokladam, ze mate pocitac ... z neho pisete do konve

predpokladam, ze mate auto na dalkove ovladani

predpokladam, ze mate vstupni cip do prace, jidelny, ...

predpokladam, ze mate nejakou platebni kartu a platite na Ali

predpokladam, ze mate nejakou pojistku .. zivotni, auto, dum, ...

predpokladam, ze mate OP, RP, prukazku VZP, vernostni kartu do sexshopu, LIDLu, TESCO ...

Pokud alespon v polovine pripadu mam pravdu, tak s nejakou DS si asi neni treba lamat hlavu

Ted jsem se dival do OSVC DS a v historii vidim i hlavicky zaznamu 2 roky stare. Takze nejaky pokrok tam je.

90 dnu fikce doruceni je nesmysl. To by si Vas soused asi nikdy nemohl postavit garaz na svem pozemku, ktery rohem hranici s Vasim pozemkem. 10-14 dnu je podle mne optimalni a diky DS klidne muzete davat namitky z dovolene na Karibiku.

Ja vidim v tom vice vyhod nez nevyhod.

Toliko muj posledni prispevek k tomuto tematu

jg