Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 17 16:35:15 CET 2021

Je to sice trochu škoda dřít klávesnici, protože naše názory jsou zjevně
nekompatibilní. Ale když jsem byl vyzván, tak aspoň stručně odpovím.
- Zprasený systém jsem využil, protože jsem chtěl zajistit mámě očkování
a tak jsem ho prostě využít musel. Co je na tom k nepochopení?
- Dostal jsem brzký termín proto, protože systém chaoticky hlásil
obsazeno-volno, a já jsem se po několika hodinách shodou okolností
trefil do okamžiku, kdy hlásil volno. Pokud by fungoval správně a
přiděloval termíny v pořadí FIFO, tak bych se zřejmě tak brzo na řadu
nedostal (na všechny se nedostalo, viz zveřejněné statistiky).
- Systém rezervací očkování sice byl skutečně spuštěn teprve teď, ale
již dost dlouhou dobu běží jeho předchůdce - systém rezervací na testy.
A moudří IT odborníci se nebyli schopni za celou dobu poučit.

Avšak znovu - pokud si myslíte, že takto je to OK, tak vám to samozřejmě
neberu. Lidé mají zvyky a preference, které třeba ostatním připadají
nepochopitelné. Ale jistě na ně mají právo.

PL