Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Leden 17 15:21:30 CET 2021

Dne 17.1.2021 v 4:16 Petr Labaj napsal(a):
> Váš příspěvek mě potěšil.
> Říkal jsem si, komu takhle zprasený systém může vyhovovat, samozřejmě
> kromě autorů a dalších beneficientů.
> No a vidím, že může. Minimálně Vám.

Pobavil jste. Nejdřív naříkáte nad zpraseným systémem, a potom ten
systém úspěšně použijete k účelu, pro který byl vytvořen.

> Takže cílovka pro takto dobře vymyšlené IT technologie evidentně
> existuje. Takže netřeba nic vylepšovat.
> Za ty prachy dobré.

Co byste chtěl vylepšovat? Budete mámu přihlašovat pro velký úspěch
ještě jednou? Nebo si chcete taky líznout :-)

> Pobavila mě Vaše poznámka "že by se např. nemocnice spolehly na přímý
> vstup dat od náhodných pocestných".
> Takže jak vidno i fandové podobného řešení považují tento státem
> organizovaný systém za ekvivalent "náhodného pocestného".

Samozřejmě. Mám dost zkušeností se zpracováním dat z BFU rozhraní, než
abych byl ochoten spoléhat na to, že je zadají korektně bez ohledu na
úroveň ošetření vstupu. Jestli to organizuje stát nebo Vy, je jedno.
Když se ty data pustí bez verifikace do dalšího zpracování, pak je to
teprve jízda.
Nevím, jak to máte vy fandové, ale já rozhodně beru příležitostného
uživatele jakéhokoli vstupního rozhraní za náhodného pocestného. Ušetří
to spoustu práce.

> Já také nemám důvod k nářku (abych použil Vaše slova). Díky "skvělému
> fungování" se mi povedlo dostat mámu na hodně brzký termín, což by se mi
> při řádném fungování možná nepovedlo.

Chápu tedy správně, že byste byl radši, kdybyste musel použít systém
podle Vašich představ, který by Vám ovšem registraci a následnou
rezervaci neumožnil? Nevím, ale to mi přijde už poněkud bizarní.

> Jen nevím, jestli se to samé dá říct třeba o lidech v očkovacích
> centrech. Ale možná ano, oni nenaříkají, oni nadávají. A dost sprostě.

Nadávají na co? Na systém, který mohl začít generovat výstupy teprve
včera? Jste si jistý, že jste si nespletl očkovací centrum a hospodu Na
růžku? Dnes jsem mluvil se snachou, která v tom taky lítá, a žádné
nadávky jsem nezaslechl.

jf