RE: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Leden 17 17:01:22 CET 2021

Dnes se registrace / rezervace očkování probírala v Partii na Primě s ministrem Havlíčkem. Na dotaz, proč neměli dohodu s operátory o rozesílání SMS, nejdříve odpověděl, že o spuštění systému mohli vědět z médií a pak ještě dodal, že zvýšený provoz na Silvestra operátoři také zvládají. Ten člověk je rozený demagog a nebo je opravdu tak jednoduchý, že nepochopil rozdíl mezi pravidelně se opakující situací, na kterou mají operátoři zpracované statistiky a připravené navýšené kapacity a jednorázovou hurá akcí. Moderátorka bohužel nebyla moc na úrovni, aby dokázala komunikovat na trochu odbornější téma, takže jsem po pár minutách sledování vzdal.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, January 17, 2021 4:35 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Je to sice trochu škoda dřít klávesnici, protože naše názory jsou zjevně
nekompatibilní. Ale když jsem byl vyzván, tak aspoň stručně odpovím.
- Zprasený systém jsem využil, protože jsem chtěl zajistit mámě očkování
a tak jsem ho prostě využít musel. Co je na tom k nepochopení?
- Dostal jsem brzký termín proto, protože systém chaoticky hlásil
obsazeno-volno, a já jsem se po několika hodinách shodou okolností
trefil do okamžiku, kdy hlásil volno. Pokud by fungoval správně a
přiděloval termíny v pořadí FIFO, tak bych se zřejmě tak brzo na řadu
nedostal (na všechny se nedostalo, viz zveřejněné statistiky).
- Systém rezervací očkování sice byl skutečně spuštěn teprve teď, ale
již dost dlouhou dobu běží jeho předchůdce - systém rezervací na testy.
A moudří IT odborníci se nebyli schopni za celou dobu poučit.

Avšak znovu - pokud si myslíte, že takto je to OK, tak vám to samozřejmě
neberu. Lidé mají zvyky a preference, které třeba ostatním připadají
nepochopitelné. Ale jistě na ně mají právo.

PL