Re: OT - tak jsem si zřídil DS

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Leden 17 10:44:07 CET 2021

Dne 16.01.2021 v 21:15 jan na galuszka.cz napsal(a):
> Ano, ta nemoznost rozdelovat ukoly u velke organizace je problem, ale toto resi ruzne CRM programy. Asi musi byt nastavena role recepce, ktera rozdeli ukoly na pracovniky a pak hlida plneni.
> Predpokladam, ze skola se 100 zamestnanci nejake CRM pouziva. Bez toho si to neumim predstavit.
>
> Ja spravuji DS u tri subjektu s poctem jednotek zprav mesicne, takze jsem schopen pomoci poznamkoveho bloku si to uhlidat. Pristup do DS ma i manzelka, ale ta reaguje pouze pokud ji vyzvu.
>
> Takze je rozdil velka organizace a malinky obcan.

Ještě vtipnější je to u obcí/krajů. Obecní úřad i obec mají jednu
datovou schránku. Ono to zní logicky, pisatel nemusí řešit, zda jedná s
obcí nebo s úřadem, ale prakticky je vtipné, že i obecní záležitosti
(samostatná působnost) mohu vesele řešit přes datovky, tudíž teď budu
prudit společnost T-Mobile kvůli nezaplacenému nájmu za vysílač pěkně
přes datovkou, i když nejde o výkon státní správy.

Ale fyzická osoba podnikající musí mít druhou datovku. To hlava člověku
nebere.

U toho příkladu se školou se také dohledávání týká jenom výkonu státní
správy, což asi přijímací řízení nečekaně bude, v ostatních
záležitostech, kdy škola nevystupuje jako orgán veřejné moci, by měla
komunikovat normálně.

Standa