Re: OT - tak jsem si zřídil DS

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Leden 17 09:31:30 CET 2021

jan na galuszka.cz napsal(a) dne 16. 01. 21 v 19:53:
> Podle mne by DS mela byt povinna pro vsechny obcany v produktivnim veku.
> Galuszka Jan

	Prosím, napište, že toto byl jen vtip, z mé strany nepochopený, nebo
nějaká nevysvětlitelná chyba. Přece nemůžete myslet vážně, že by se měla
zavést další státní buzerace.
	Rozuměl bych tomu, kdybych MOHL (dobrovolně) prostřednictvím
internetového bankovnictví předat/zpřístupnit univerzálně celé státní
správě můj veřejný klíč GPG/PGP. Kdybych pak státu poslal mail podepsaný
tímto klíčem, tak by to platilo. Stejně tak by stát podepisoval své
maily. A samozřejmě by se posílalo šifrovaně. Technologie stará,
prověřená, univerzální, jednoduchá na použití, funkční, prakticky bez
nákladů na obou stranách.
PM