Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Leden 16 20:07:42 CET 2021

Dne 16.1.2021 v 6:50 Petr Labaj napsal(a):
> Už dlouho jsem tady nečetl příspěvek, se kterým bych tak hluboce
> nesouhlasil jako s tím Vaším.
>
> Vlákno se jmenuje "...  může za to úředník nebo IT firma?"
> Tvrdím, že úředník. Ta IT oddělení pod správou vlády by zasloužila silně
> provětrat.
> Ve finále to sice asi řešila nějaká komerční firma, ale výběr té firmy a
> schválení koncepcí určitě dělalo nějaké IT ve státním žoldu. A vybrali
> firmu, která evidentně nemá zkušenosti s tvorbou velkých systémů pro
> použití laickými uživateli, a na druhé straně spoluprací s jinými
> [...]

Dobrý den,

brečíte hezky, ale na blbém hrobě.

Z mého pohledu je CRS zatím OK, neboť včera odpoledne jsem systém bez
problémů použil k registraci mé matky a dnes jsem ji tímtéž systémem
objednal na aplikaci vakcíny na středu příští týden. Nic jiného od něj
nečekám, a to, co jsem potřeboval, jsem dostal. Ještě zaregistruji a
objednám manželku, až se budou objednávat lékaři, a pak zaregistruji a
objednám sebe. Když to bude fungovat stejně, jako doposud, nemám důvod k
nářku.

Nemám v úmyslu mlátit prázdnou slámu nad kritikou řešení jednorázového
bastlu pro realizaci jednoúčelového objednávkového systému, aniž bych
znal zadání; stejně tak neznám ekonomické pozadí. K úvahám nad možností
propojení tohoto bastlu do informačních systémů ÚZIS, SÚKL, MZČR nebo
zdravotních pojišťoven jen připomínám, že jako autor informačních
technologií pro zdravotnictví jste jistě důvěrně seznámen s povinnostmi,
které ukládá zákon o zdravotních službách a návazné vyhlášky
poskytovatelům zdravotní péče. Myšlenku, že by se např. nemocnice
spolehly na přímý vstup dat od náhodných pocestných do svých systémů,
považuji za absurdní.

jf

P.S. Že se na tom někdo napakoval? Není to ani poprvé, ani naposled.
Můžete to Bábovi spočítat u voleb nebo můžete podat trestní oznámení,
pokud máte na koho. Máte-li pocit, že od státní správy lze očekávat něco
jiného, než CRS, jste buď naivní koloušek nebo bytostný optimista, který
se dosud nestřetl s kocourkovskou realitou.