Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 17 04:16:29 CET 2021

Váš příspěvek mě potěšil.
Říkal jsem si, komu takhle zprasený systém může vyhovovat, samozřejmě
kromě autorů a dalších beneficientů.
No a vidím, že může. Minimálně Vám.
Takže cílovka pro takto dobře vymyšlené IT technologie evidentně
existuje. Takže netřeba nic vylepšovat.
Za ty prachy dobré.

Pobavila mě Vaše poznámka "že by se např. nemocnice spolehly na přímý
vstup dat od náhodných pocestných".
Takže jak vidno i fandové podobného řešení považují tento státem
organizovaný systém za ekvivalent "náhodného pocestného".

Já také nemám důvod k nářku (abych použil Vaše slova). Díky "skvělému
fungování" se mi povedlo dostat mámu na hodně brzký termín, což by se mi
při řádném fungování možná nepovedlo.
Systém různě chaoticky chvíli hlásil "obsazeno", pak zase "volno". A
náhodou se mi při jednom pokusu povedlo trefit zrovna na "volno".
Je to podobný systém losování jako když potmě taháte z misky černé a
bílé kuličky.
Jen nevím, jestli se to samé dá říct třeba o lidech v očkovacích
centrech. Ale možná ano, oni nenaříkají, oni nadávají. A dost sprostě.

PL