RE: OT - tak jsem si zřídil DS

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Sobota Leden 16 16:29:17 CET 2021

Na datove schrance zrizene na OSVC vidim i Portal obcana - VZP, registr ridicu, katastr, cisla obcanky pasu ridicaku, ...
Dokonce danovy vymer na dan z nemovitosti mi chodi na DS OSVC.

Ale jinak urady se mnou v soukromych zalezitostech komunikuji papirove.

Takze nevim, zda OSVC a soukroma osoba  .. je to jeden subjekt nebo dva?

Galuszka Jan

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Saturday, January 16, 2021 4:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT - tak jsem si zřídil DS

No to je moc pěkné, já mám taky super zkušenost mám elektronický podpis od postsignum, který používám pro komunikaci s finančním úřadem. Asi v roce 2019 jsem si zřídil také datovou schránku pro OSVČ elektronicky podepsaným emailem adresovaný ministerstvu vnitra. Vše v pohodě... V roce 2020 jsem zjistil, že věci co se netýkají podnikaní, ale jen fyzicke osoby jako občana na ně je potřeba další datovka...
Neváhal jsem a opět napsal podepsaný email na ministerstvo vnitra. Přišla zamítavá odpověď. Vyměnil jsem si asi dva dopisy a emaily s úřednicí a bylo mi vysvětleno, že vyšlo v nějakém zákoně, že elektronický podpis není uznávaný a musím si nechat buď úředně ověřit klasický podpis a nebo jít na czech point......... Jsem myslel, že mě trefí tomu se říká digitalizace státní správy.....

Zdeněk Aster