Re: OT - tak jsem si zřídil DS

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Leden 16 16:47:08 CET 2021

Jo ono se to prolíná proto tam je vidět některé věci, ale komunikace
úřad musí papírově..
Pokud budete mít datoku jako občan fyzická nepodnikající, tak už s Vámí
papírově nesmí
komunikovat...

Takže je to jeden subjekt, ale i dva....

Tam jde o tu komunikaci od úřadu k Vám. Jinak asi náhled do registrů
berou, že to je jedno
je to jedna a tatáž osoba....

Zdeněk Aster