Re: OT - tak jsem si zřídil DS

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Leden 16 16:22:42 CET 2021

No to je moc pěkné, já mám taky super zkušenost mám elektronický podpis
od postsignum, který používám pro
komunikaci s finančním úřadem. Asi v roce 2019 jsem si zřídil také
datovou schránku pro OSVČ elektronicky podepsaným
emailem adresovaný ministerstvu vnitra. Vše v pohodě... V roce 2020 jsem
zjistil, že věci co se netýkají podnikaní,
ale jen fyzicke osoby jako občana na ně je potřeba další datovka...
Neváhal jsem a opět napsal podepsaný email na
ministerstvo vnitra. Přišla zamítavá odpověď. Vyměnil jsem si asi dva
dopisy a emaily s úřednicí a bylo mi vysvětleno,
že vyšlo v nějakém zákoně, že elektronický podpis není uznávaný a musím
si nechat buď úředně ověřit klasický podpis
a nebo jít na czech point......... Jsem myslel, že mě trefí tomu se říká
digitalizace státní správy.....

Zdeněk Aster