OT - tak jsem si zřídil DS

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Leden 15 20:37:54 CET 2021

Dobrý večer všem,

tak trochu v souvislosti se sousedním vláknem a taky nedávnou diskusí na
téma potvrzovacích SMS v bankovnictví bych se s vámi chtěl podělit o
pozitivní zážitek.

Jako čerstvá OSVČ jsem se rozhodl, že si zřídím datovou schránku. Už
jsem se chystal, že v pondělí skočím na Poštu - CzechPoint, za pár dní
přijde obálka se jménem, heslem...

Dneska odpoledne mi ale dorazil mail ze Spořitelny, že jejich
přihlašování do bankovnictví (ano, tou aplikací v mobilu) můžu využít i
pro jednání s úřady.

A opravdu, stačilo se přihlásit, potvrdit souhlas s předáním
identifikačních údajů Ministerstvu vnitra, jeden otisk prstu a šup, DS
zřízena. Ihned, z křesla.

Tak mě to potěšilo.

Jiří Majzlík Němeček