KODI, RPi 3B+, DVB T2

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Leden 16 14:22:30 CET 2021

Když jsem měl tvheadend s Kodi na jednom HW (na RPi4) tak když jsem začal
nahravat a přepnul jsem na program, který se nahrával tak se obraz vetsinou
rozpadl a nedalo se na to koukat. Nevím čím to bylo, nezkoumal jsem to,
protože jsem to celé stejně chtěl predelat. Nyní mám tvheadend a Kodi každý
na jiném HW (tvheadend na OPi3 a Kodi na RPi4 připojený k TV) a chodí to
bez problémů a lepe. Je možné, že by to na konec nějak doladit vsechno
dohromady šlo i na tom RPi4.