KODI, RPi 3B+, DVB T2

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Leden 16 11:00:50 CET 2021

Doplnim dodatecne informace, ktere jsem zjistil:
Pokud dam nejaky program nahrat, tak mi to nasledne ulozeny stream zacne
prehravat (kodek pise hvec), vsechna jadra vytoci na 80-100% a po
chvili (sekundy az desitky) OSMC vytuhne (CPU pritom spadne k 0, pres SSH
RPi normalne komunikuje)
To hodne velke zatizeni CPU a nasledne vytuhnuti (dost mozna vysledek
zatizeni CPU) neresim! Proste ta RPi3b+ na to nema vykon, to je v poradku a
ocekavane. Pokud by se mi TVHeadend HTPS client podaril rozchodit (==jel mi
i obraz), asi bych zkusil RPi4, tam uz by to i mohlo jet jelikoz ma HW
podporu (teda, jeste jsem nezkoumal zda uz je pro ni SW podpora)
BR,
Marek