KODI, RPi 3B+, DVB T2

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Leden 18 08:04:00 CET 2021

Zdravim,
tak jsem nainstaloval tvheadend na vedlejsi RPi a porad to neseje.
Tvheadend je urcite OK (zkusmo jsem si nahodil KODI na telefon a ten to bez
problemu prehrava. OSMC vsak vytrvale hraje jen zvuk. Obcas (pri prepnuti z
ne-HEVC programu) dokonce mohu vlezt do detailu a tam mi to pise, ze tam je
HEVC video. Akorat neprehrava.
Dodatecne info: zkusmo jsem tvheadend hodil i na RPi Zero, ale tam se to
seka. Nevim zda je to slabym CPU (vytizeni 20-50%, ale je to jen
jednojadro, takze kdo vi jak se to potkava) nebo to nedava ten USB hub se
sitovkou a tunerem (ale RPi3 ma sit taky na USB uvnitr, takze cert vi).
Ale proc to OSMC odmita hrat hvec je mi zahadou, tak ruzne po netu ctu jak
to bez problemu funguje :(
BR,
Marek