ziarovkova saga pokracuje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 16 14:11:18 CET 2021

> https://www.eglo.sk/produkt/11676-lm_led_g9/
>
> No, vravim si, super, ziadna elektronika, toto ma mozno sancu na dlhy
> zivot. Ale zrejme nie, zacala blikat, "on-off", nepravidelne v rytme
> niekolkych jednotiek az desiatok sekund.

Tak to musim odvolat. Ledjarovka je v poriadku; vadne je svietidlo.

Je to svietidlo na jednu tu G9, ale ma zboku nenapadny koliskovy vypinac.
Vysvitlo, ze ten vypinac je vadny, je z neho "rozsypany" pocit a pri
poklepe sa mu prerusuje kontakt. Momentalne nemam cas a chut ho extrahovat.

Tie svietidla mam styri, a toto je za 15 rokov uz druhy, na ktorom sa ten
vypinac pokazil. Tie svietidla su na strope a tie vypinace (s vynimkou
"hrania sa" pri instalacii) nikdy neboli pouzite.

wek