Re: 3Dtisk: jak začít ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Leden 14 18:50:31 CET 2021

Na Prusovi probíhá kalibrace jinak než na Rebelu. Tam nejsou žádné šroubky
na podložce, za by s ní šlo ladit vysku/náklon. Podložka je na pevno,
senzor si ji očuchá a udělá si mapu. Jediné co se nastavuje je relativní
výška trysky k podložce, aby se materiál dobře přilepil (což je jedna
hodnota a je to to jediné co se musí doladit rucne jinak není potřeba na
Prusovi nastavovat nic dalsiho a stačí ve sluceru zvolit správný materiál a
tisknout).