3Dtisk: jak začít ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 14 21:02:16 CET 2021

On Thu, 14 Jan 2021, Jirka Mww wrote:

> v pořádku, ale nedaří se mi seřídit vzdálenost trysky nad deskou.  Zkouším
> to s PLA, deska je "Steel sheet TL21" s takovým krupičkovým povrchem. Mám
> tady ještě hladkou TF21, tu jsem zatím nezkoušel.

Pro PLA nepouzivejte tu desku se zrnitym povrchem - drzi to mizerne.
Pouzijte ten hladky lakovany plat. Ten zrnity je vhodny pro PET nebo
"gumu" ktere naopak z hladkeho platu nekdy nejdou urvat.

Ty tiskove platy jsou ruzne tluste, ale Prusa ma moznost volby platu
pred tiskem a udelat si kalibraci pro kazdy plat extra. Takze pri
vymene neni treba nic resit jen zvolit typ platu pred tiskem.