Re: 3Dtisk: jak začít ?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Leden 14 18:45:55 CET 2021

V návodu je nějaký limit korekce Z pro první vrstvu, ale já jsem jej překročil a nic se nerozbilo, naopak to začalo fungovat. Tu první vrstvu je potřeba skutečně mechanicky připlácnout.

Aleš Procháska

 Od:   <prichy na volny.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   14.1.2021 18:34
 Předmět:   Re: 3Dtisk: jak začít ?

Máš to buď vysoko nebo mastné. Pla dej na 200 stupňů. Nahoumuj tiskarnu a pak zvedni Z o 0.3 mm a nastav v rozích na merku 0.3 mm. První vrstvu ve sliceru dej 0.3 ( nebo něco kolem). Mělo by to začít držet a pokud ti v hodendu sedí tryska na konec bondenu nebude to chcat kolem. On je hlavně problém, pokud je křivý bed...takto to obejdu. Můžeš pak odloupnout první vrstvu a změřit sulerou.

Hodně štěstí