Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 12 10:58:52 CET 2021

Uz som to nejako dobojoval :) Mojim zamerom bolo vyuzit to, ze v kabli
internetoveho providera je minimalny balik TV programov, ktory tam je
"zadarmo" popri internete. Nevyuzivame tieto TV programy, mame
satelit. Na zaklade toho vsetkeho, co tu vo fore prebehlo, som dostal
napad, ze si na tu kablovku zavesim PRi s USB DVB-T tunerom a budem si
tie programy streamovat, aby som si obcas mohol nieco kuknut v inej
izbe na PC.

Nakoniec sa to podarilo, aj ked ani po instalaci to nebolo s tvheadend
priamociare. OK, ten prepinac -C som nasiel, config wizardom cez
browser som presiel. Ked som dal pozerat TV cez take to okienko
browsera, nestihalo to. Tam zrejme prekodovava obraz niektorym z
codecov a to moje RPi 2 nestiha.
Pekne ale funguje streamovanie a sledovanie vo VLC (na PC, nie na
RPi).CPU v RPi je vytazene na 10-12%.

Ale! Opat mi trvalo, kym som nasiel, ako si vytvorim pouzitelny
playlist. V browseri dam http://<ip>:9981/playlist a mam ho. Lenze v
nom su linky na streamy obsahujuce ticket, ktoreho platnost je
obmedzena. T.j. vo VLC si zvolim program, pozeram (lubovolne dlho),
ale ked po 5min od vygenerovania playlistu prepnem, tak uz nepozeram
nic, playlist je neplatny. Hladal som, co s tym, ako sa dostat k
perzistentnemu playlistu. Na strankach tvheadend nie je ani zmienka o
tom, ze playlist je docasny. Treba prechadzat plno for a plno roznych
navodov, ktore po vyskusani nefunguju, lebo boli platne vo svojej dobe
pre istu verziu tvheadend (napr. persistent login - uz sa neda
vytvorit, alebo v linky pri generovani playlistu pouzit ?auth=<auth>,
tiez uz neplati, apod). Inac casovy limit 5min je hardcoded, neda sa
konfiguraciou ani predlzit, ani vypnut.
Nakoniec som nasiel riesenie pre aktualnu verziu. Vo vygenerovanom
playliste treba na kazdom riadku doplnit basic auth, teda linky zmenit
http://<ip>:9981....
na

Tak hotovo, funguje mi to. Este raz vsetkym vdaka,
miro

po 11. 1. 2021 o 8:33 Aleš Filip <nostromo na khnet.info> napísal(a):