Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Leden 12 11:53:36 CET 2021

Dobrý den,

Tak to mi rozhodně nedělá. Playlist zůstává, a žádný časový limit tam
nemám. A nikde jsem nic takového ani nenastavoval. RPi s tvheadend mám
doma, a tv si pouštím v práci přes internet také ve VLC. Ale RPi má
svoji pevnou IP z venku. Když jsem měl RPi za NATem, tak jsem zjistil,
že musím mít kvůli playlistu přesměrovaný i port 9982. Nezkoumal jsem
proč, ale když ten port nebyl forwardovaný, tak byly také nějaké
problémy s playlistem. A musí tam být

S pozdravem,

--
  Aleš Filip