Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 11 08:32:53 CET 2021

Dobrý den,

To je nějaké hodně divné.
Já to instaluju každou chvíli. Mám jednu kartu, na které mám funkční RPi
OS, a když chci zkoušet něco, co by se nemuselo povést, tak vezmu druhou
kartu, a nainstaluju na ni čistou instalaci. Aktualizace trvá tak
maximálně do půl hodiny (RPi 4B 4GB).
tvheadend je potřeba instalovat z commandline. Jinak se nezobrazí ta
okna se zadáním jména hesla.
Je tedy potřeba spustit "tvhedaend -C"  tím se vytvoří uživatel bez
jména a hesla, nebo lepší je spustit "sudo dpkg-reconfigure tvheadend",
a měl by se spustit ten konfigurační průvodce, ale to jsem nezkoušel.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora

Dne 11.01.2021 v 2:47 Miroslav Šinko napsal(a):
> [...]
> nefunguje a ani som na webe nenasiel default login. Ked zrusim dialog
> s loginom, tak mam korektne 401 Unauthorized.
> Tak som to odinstaloval a nainstaloval cez command line. Tu instalacia
> trvala mozno minutu-dve, ale tiez si nic nepytala. A po instalacii je
> stav s loginom rovnaky.
>
> Nasiel som, ako to stopnut a spustit s prepinacom -C
> Tak teraz uz web konfig bezi bez loginu. Nepytam sa na nic, len
> konstatujem, ze som odradeny, znechuteny, unaveny a uvidim co s tym
> dalej :(
>
> Vsetkym dakujem, snad si s tym uz dam rady.

>>> NAME="Raspbian GNU/Linux"
>>> VERSION_ID="8"
>>> VERSION="8 (jessie)"
>>> ID=raspbian